Bruidsfotoshoot

01-07-2014 12:12

Goedemiddag,

Vorige week Woensdag (09-07-2014) mocht ik bij een bruidspaar de fotoshoot doen.
Een fotoshoot was iets wat ik graag een keer zou willen doen en dat was sneller dan verwacht uitgekomen,
vooral omdat ik begin dit jaar begonnen ben met fotografie.
Ook heb ik daarin nog helemaal geen ervaring, maar dat was voor het bruidspaar geen probleem.

Toch vond ik het wel spannend om te doen, want je wilt natuurlijk niet dat het fout gaat.

En dan, op naar de plek waar de foto's genomen zouden worden.
De foto's zijn gemaakt bij het kasteel in Zoelen.
Helaas regende het die dag en begon het steeds wat harder te regen, waardoor we helaas gedwongen moesten stoppen.

De foto's zijn bekeken door het bruidspaar en gelukkig waren ze er erg tevreden mee.
Ik vond het heel erg leuk om dat te mogen doen.

Foto's volgen nog...

Enquête

Wat vind u van de website?

Kan beter (graag een feedback wat beter kan) (94)

92%

Mooi (8)

8%

Aardig (0)

0%

Totaal stemmen: 102