Canvasdoek verkocht

12-02-2015 11:45

Vorig jaar ben ik begonnen op een website om een eigen webshop te maken.
Dit is een site waar iedereen zich op kan aanmelden om foto's op te zetten die ze zouden willen verkopen.

In het menu staat een kopje webshop, daarin staat me website.

Het is op deze site heel erg moeilijk om wat te verkopen, omdat er heel veel
mensen een webshop daarop hebben, dus de kans dat je wat verkoopt is klein.
Maar het is voor mijn hobby en vind het leuk om foto's op te zetten.
En wie weet.....

En sneller dan ik had verwacht heb ik inmiddels toch een canvasdoek verkocht.
Het doek dat ik verkocht heb heet zonsondergang.
Verkocht in de maat: 200x90cm

Enquête

Wat vind u van de website?

Kan beter (graag een feedback wat beter kan) (94)

92%

Mooi (8)

8%

Aardig (0)

0%

Totaal stemmen: 102