Trouwceremonie

07-05-2015 14:06

Goedemiddag,

Afgelopen Maart ben ik gevraagd door een stel die op 8 Mei 2015 gaan trouwen
of ik bij hun trouwceremonie foto's wil komen maken.
Ik heb hierover wel goed moeten nadenken, omdat het onbekende mensen waren en het toch hun dag moet worden,ook omdat ik nog nooit voor onbekende mensen dit heb mogen doen, maar naar een goed gesprek te hebben gehad met dit stel en wat foto's te hebben laten zien
was dit stel al gauw enthousiast en na nog eens goed na te hebben gedacht hebben we afgesproken dat ik het voor hun wil gaan doen. 

Morgen, 8 Mei 2015 ga ik de trouwceremonie fotograferen in Buren in het Weeshuis.
Na de trouwceremonie ga ik mee naar Maarsbergen waar ze een klein feestje geven met eten en spelletjes die gespeeld kunnen worden.
Ook in Maarsbergen zal ik foto's gaan maken.

Enquête

Wat vind u van de website?

Kan beter (graag een feedback wat beter kan) (94)

92%

Mooi (8)

8%

Aardig (0)

0%

Totaal stemmen: 102